FAQ
Bestellen
Dat kan! Zet je wensen in het opmerkingenveld.
Trix Basic voedingssupplementen en fibers vind je nu op www.trixbasic.nl
Levertijd en verzending
We verzenden meteen dezelfde dag of op maandag als je in het weekend bestelt. Zodra je bestelling aan DHL is meegegeven kunnen we de snelheid van de bezorging helaas niet meer beïnvloeden, maar DHL streeft ernaar om je pakket zo snel mogelijk af te leveren. Je ontvangt een track en track-nummer zodat je precies kunt zien wanneer ze voor de deur staan.
Bestellingen die op werkdagen van maandag tot en met vrijdag voor 16.30u worden geplaatst en betaald worden zoveel mogelijk dezelfde dag verzonden. Je ontvangt altijd in een aparte e-mail een track en trace-code, zodat je het pakket en de aflevertijd kunt volgen. Bestellingen in het weekend of op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Nadat je bestelling is ingescand bij de vervoerder zijn wij afhankelijk van hun snelheid van leveren. Wij hebben dan geen enkele invloed meer op je bestelling en kunnen ook niets meer veranderen. Je pakket wordt bezorgd van maandag tot en met zaterdag, in verschillende tijdvensters. Met de track-en-tracecode kun je de bezorging nauwkeurig volgen.
Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en het pakket ook niet bij de buren kan worden afgegeven, laat de bezorger een kaart achter in je brievenbus. De bezorger kan het pakket dan achterlaten op een afleverlocatie.
Neem bij afhalen bij een afleverlocatie altijd legitimatie mee.
Je betaalt een tegemoetkoming in verpakkings- en verzendkosten van €4,95, maar bij bestellingen boven €65 worden geen verzendkosten berekend. (Voor België geldt een bedrag van €95)
Natuurlijk, wanneer je vrijdag na 16.30u, op zaterdag of zondag bestelt, dan wordt je bestelling op maandag verwerkt en verzonden.
Hou daarom bij zaterdagen, zon- en feestdagen rekening met twee dagen levertijd.
Zeker, voor België geldt een levertijd van twee tot drie werkdagen na verzending. Er wordt €7,50 in rekening gebracht voor verzending. Wanneer je bestelling een waarde heeft van €95 of meer, dan is verzending kosteloos.
Als je pakket nog niet bij DHL is kan dat. Stuur zo snel mogelijk de juiste gegevens naar care@dermatheek.nl
Over Avène Producten en Advies
Ja, alle Avène producten zijn dierproefvrij!
Op verzoek sturen we je een lijst van de Avène producten die vegan zijn.
We hebben productadviezen geschreven voor de meest voorkomende huidtypes:
Natuurlijk! Stuur een e-mail naar care@dermatheek.nl of gebruik het contactformulier. We sturen dan je een korte vragenlijst. We baseren ons advies op je antwoorden.
Van heel veel Avène producten zijn samples beschikbaar. Je vindt de beschikbare samples hier.
Mijn Account
Als je een account hebt kun je zelf je gegevens aanpassen nadat je hebt ingelogd.
Heb je al een account gemaakt op deze site en je bent je wachtwoord vergeten, klik dan op "Wachtwoord opnieuw instellen" en kies een nieuw wachtwoord.
Retouren & Ruilen
Als je een verkeerde keus hebt gemaakt en het product is nog ongeopend en in de originele verpakking, dan kun je het terugsturen. De kosten voor verzending zijn dan voor jou. Het aankoopbedrag krijg je retour wanneer wij het product in de juiste staat ontvangen.
Als wij een foutje maakten en je een verkeerd product ontving, dan kun je dat op onze kosten retourneren. Neem contact met ons op en je ontvangt een retourlabel.
VEELGESTELDE VRAGEN BIJ DERMATHEEK
We hebben ons best gedaan om de site zo overzichtelijk en duidelijk mogelijk te maken. Neemt niet weg dat jij misschien nog vertwijfeld en vol vragen rondloopt. Hierbij dus alvast wat antwoorden op veelgestelde vragen. Zit jouw vraag er niet bij? Stuur een mail naar care@dermatheek.nl of zend ons een bericht via het contactformulier.